مقصد
1 روز
مدت
تهران
مبدا

تور ابیانه

استان اصفهان

بازدید از روستای سرخ ابیانه، آتشكده هارپاک، معبد هینزا و …

روستای ابیانه، در دره ای سرسبز و محیطی ییلاقی، در شمال غربی نطنز واقع شده . این روستا نمایی سرخ دارد که به علت وجود آهن در خاک رس این منطقه است. شکوه معماری بومی، آثار تاریخی، مناظر زیبا و آب و هوای خوب این ناحیه، باعث گردیده که ابیانه یکی از محبوب ترین روستاهای ایران برای گردشگران محسوب گردد. قدیمی ترین اثر تاریخی ابیانه، آتشکده هارپاک است که در زمان هخامنشیان بنا شده و در زمان ساسانیان به اوج معماری خود رسیده است. این آتشکده، نمونه ای از معابد زردشتی است. درسفر یک روزه  ابیانه شما با آثار تاریخی دیگری مانند زیارتگاه هینزا که در دامنه ی کوه ساخته شده و محل نیایش ایزد مهر بوده؛ مسجد جامع، مسجد برزله، قلعه ها و … آشنا می شوید.

گروه گردشگری گاندو مجری مستقیم و متخصص تورهای طبیعت گردی، با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و كارآزموده در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های گردشگری بر پایه‌ی طبیعت، آمادگی خود را جهت برگزاری تورهای طبیعت گردی در تمام نقاط ایران، ویژه‌ی سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، گروه‌های دوستانه و خانوادگی اعلام می‌دارد و تمامی طبیعت دوستان را به همراهی با گروه گردشگری گاندو در سفرهای رویایی به سرزمین چهار فصل ایران دعوت می‌نماید.

تهران – خیابان شهرارا – جنب اداره گذرنامه – پلاک 65

۰۲۱۲۲۵۱۸۴۳۵     ۰۹۱۹۹۰۰۹۹۰۵

زمان و محل حرکت
ساعت ۲۲:۰۰ جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵
ساعت ۰۵:۰۰ جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵
ضلع شرقی میدان هفت تیر
خدمات

 وسیله نقلیه توریستی در اختیار، صبحانه (رستوران بصورت بوفه)، میان وعده، بیمه (تا سقف ۲۲۰ میلیون تومان دیه كامل و ۵ میلیون تومان هزینه درمانی)، تیم اجرایی و …

لوازم ضروری

كارت ملی، كفش مناسب برای پیاده‌روی، لوازم بهداشتی شخصی، پوشاک مناسب فصل

ابیانه
ابیانه ۳
ابیانه ۲

دیدگاه ها

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

دیدگاه شما

امتیاز