سئول, کره جنوبی
مقصد
6 روز
مدت
آذر
تاریخ
تهران
مبدا

تور کره جنوبی 6روز سئول

کره جنوبی

کره جنوبی  کشوری است در بخش جنوبی شبه جزیره کره در شرق آسیا واقع گردیده است و پایتخت آن شهر سئول استو با نام رسمی جمهوری کره شناخته میشود،از سال ۱۹۴۵ که دو کره از هم جدا شدند، تغییرات فرهنگی‌ای را تجربه کرده‌اند، ولی فرهنگی مشترک داشته‌اند. از نگاه فرهنگی، شبه‌جزیرهٔ کره بخشی از همسایهٔ بزرگترش، یعنی چین بوده است. دو کره هیچ‌وقت نتوانسته‌اند از این حیث، جدا از چین باشند. در برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، وزیران فرهنگ کرهٔ جنوبی، مردم را هم به هنر سنتی تشویق می‌کنند و هم به هنر مدرن.

کرهٔ جنوبی دومین رشد سریع اقتصادی دنیا در چهار دههٔ اخیر را دارا می‌باشد. در کرهٔ جنوبی، از سال ۱۹۶۳ و فقط ظرف مدت ۴۰ سال، درآمد سرانه بر حسب قدرت خرید، چیزی نزدیک به ۱۴ برابر افزایش یافت. دست یافتن به نتیجه‌ای مشابه برای بریتانیا بیش از دو سده (بین اواخر سدهٔ هجدهم و زمان حاضر) و برای آمریکا در حدود یک و نیم سده (از سدهٔ ۱۸۶۰ تا کنون) زمان برد.[۱] این پیشرفت قابل توجه که کرهٔ جنوبی را در کمتر از نیم قرن بدل به کشوری پیشرفته و ثروتمند نمود، اغلب معجزهٔ رودخانهٔ هان نامیده می‌شود و در مجامع بین‌المللی، صفت «ببر آسیا» را برای این کشور به ارمغان آورده است.

قصر زیبای جیئونگ بوک گونگ و کاخ آبی ،موزه ملی فرهنگ عامه ، محله اینسادونگ،دهکده نامسان هانوک و خانه های سنتی ، برج N Seoul،-صخره سر اژدها Yongduan  ،دهانه آتشفشانی Sungsan Sunrise Peak،دهکده اقوام، آبشار Jeongbang،صخره Jusangjeolli

کلیسای یودو فوب گوسپل،قصر گیونگ بوک گانگ و… از جمله مناطق گردشگری در کره به شمار می رود.

اطلاعات تکمیلی

حمل و نقلهواپیما

خدمات تور سفر های ثریا شامل:

1-بلیط رفت و برگشت با ایرلاین لوکس قطري ،

2-  5 شب اقامت در هتل 4 ستاره همراه با صبحانه،

3-ویزايتوریستی کره جنوبی،

4-راهنماي انگلیسی زبان، ترانسفر فرودگاهی،

5-بیمه مسافرتی تا سقف 10/000 یورو،

6-  1 روز گشت شهري همراه با پرداخت ورودیه ها و 1 وعده ناهار.

کره جنوبی
کره جنوبی
کره جنوبی
کره جنوبی
کره جنوبی
کره جنوبی
کره جنوبی
کره جنوبی
کره جنوبی
کره جنوبی
کره جنوبی
کره جنوبی
کره جنوبی

دیدگاه ها

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

دیدگاه شما

امتیاز