پوکت
مقصد
7 شب
مدت
آذر
تاریخ
تهران
مبدا

تایلند

جزیره پوکت

جزیره ی پوکت واقع در جنوب غربی کشور تایلند، یکی از افسانه ای ترین مناطق توریستی جهان می باشد بسیاری از توریست ها معتقدند این شهر تمام ویژگی های لازم برای یک تعطیلات عالی را  دارا می باشد.پوکت بزرگترین جزیره‌ی تایلند و بهشت عاشقان ساحل و غواصان حرفه‌ای است که مشتاقانه خود را به ماسه‌های سفید و آب‌های شیشه‌ای دریای آندامان می‌سپارند.

پوکت آب و هوایی گرمسیری دارد؛تابستان فصل باران‌های موسمی است که از اواسط خرداد آغاز شده و تا اوائل آبان دوام می‌آورد، صبح تا ظهر هوا بیشتر وقت‌ها صاف و آفتابی است، اما عصرها معمولا باران می‌بارد. محلی‌ها به ماه‌های بین آبان تا بهمن، فصل خنک می‌گویند.

 پوکت سواحل عمومی زیادی دارد ولی دو تا از مهم‌ترین‌هایشان، ساحل پاتونگ و ساحل کارون هستند. در اینجا سواحل شنی زیبایی هست که چندین مایل در کناره ی دریا گسترده شده اند و آبی گرم و زلال مملو از جاذبه های زیرآبی دارد که برای غواصی مناسب اند.
بازدید از Phang Nge Bay جزیره جیمز باند.روستای Koh Panyee،قایقرانی در Hongs of Phang Nga،بازدید از مجسمه بزرگ بودا،بازدید از شهر قدیمی پوکت Old Phuket Town از مناطقی هست که دیدن آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

اطلاعات تکمیلی

نوع اقامت گاههتل
حمل و نقلهواپیما

خدمات

1-بلیط رفت و برگشت با پرواز امارات  ،

2-ویزا ،

3-اقامت در هتل با صبحانه بوفه،

4-ترانسفرفرودگاهی،

5-راهنمای فارسی زبان

پوکت

با ما در ارتباط باشید

تهران – خیابان دولت،اختیاریه جنوبی،پلاک 134

شماره تماس:02122771040

شماره تماس:02122781070

پست الکترونیکی: Navidgashtparsian@gmail.com

پوکت
پوکت
پوکت
پوکت
پوکت
پوکت
پوکت
پوکت
پوکت
پوکت
پوکت
پوکت
پوکت

دیدگاه ها

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

دیدگاه شما

امتیاز