طبس
مقصد
۳/۵ روز
مدت
تهران
مبدا

تور طبس دره کال جنی و طاق بند شاه عباسی

استان خراسان شهرستان طبس

در تور طبس  پیاده روی در دره جن ها در کال جنی را تجربه کنید و دیداری داشته باشیم از آثار به یادماندنی طبس و طبیعت بی نظیر آن در طاق بند شاه عباسی و ازمیغان

کال جنی یا دره جن ها دره ای است که در استان خراسان جنوبی، شمال طبس و در اطراف روستای ازمیغان، در امتداد خروجی قناتی که در نزدیکی آن وجود دارد، واقع شده است. این دره که ۳۵ کیلومتر با شهرستان طبس فاصله دارد، دره ای زیبا و حیرت انگیز است. بومیان قدیمی این دره را به دلیل اینکه خوف انگیز و محل زندگی ارواح و جن ها میدانستند، دره جن ها نامیده اند.

 

 

1

روز اول

حركت شبانه به سوي طبس، استراحت در اتوبوس VIP..
2

روز دوم

صرف صبحانه در هتل، حرکت به سمت روستای خرو و راهپیمایی در آب به سمت چشمه مرتضی علی ( آب چشمه مخلوطی از آب سرد و گرم می باشد)، پس از پیمایش رودخانه به دیدار از خانه گبر و طاق بند شاه عباسی می رویم، ناهار محلی را در طبس میل میکنیم، سپس به سمت هتل حرکت  میکنیم و بعد از استراحت به دیدار از باغ گلشن طبس نمونه ای از معماری باغ های ایرانی میرویم (هتل*3).
3

روز سوم

صرف صبحانه در هتل ، حرکت به سمت دره کال جنی، راهپیمایی در دره کال جنی، صرف ناهار در طبیعت، حرکت به سمت روستای ازمیغان، بازدید از شالیزارهای برنج، باغ مرکبات و دیدار از بافت قدیمی روستا، استراحت در خانه محلی و صرف شام ، بازگشت به طبس، اقامت در هتل (هتل*3)
4

روز چهارم

پس از صرف صبحانه در هتل به قصد دیدار از حاشیه جنوبی کویر مرکزی به سمت کویر طبقه حرکت میکنیم، راهپیمایی اختیاری در کویر و دیدار از کویر طبقه ، صرف ناهار در منطقه کویری و سپس  بازگشت به تهران..

سطح خدمات استاندارد :

وعده های غذایی به عهده شرکت کلوت : 3 وعده صبحانه، 2 وعده ناهار، 1 وعده شام و پذیراییی بین روز

وعده های غذایی به عهده شرکت کننده : 1 وعده ناهار، 1 وعده شام

بیمه مسئولیت مدنی

سرپرست اجرایی و مسئول تدارکات

اتوبوس  VIP

حمل و نقل :

اتوبوس VIP

اقامت :

هتل امیر *3 (2شب)
چیدمان در هتل بر اساس اقامت در اتاق های 3 تخته انجام می پذیرد.

گروه اجرا :

گروه اجرا:
یک گروه کارکشته و با تجربه که بارها سفر را در قالب گروه های بزرگ و کوچک با مدیریت و هماهنگی تعریف شده از سوی تیم برنامه ریزی شرکت کلوت اجرا میکند و به شما اطمینان خاطر می دهند که سفر خوشی را سپری می کنید. البته دراین میان همکاری مسئولانه شما در قبال محیط زیست و دیگر همسفران به آنها کمک شایانی میکند تا بتوانند سفری جذاب تر را به اجرا بگذارند.
1.  راهنما:
او کسی است که از ابتدای سفر با شما خواهد بود و بعنوان کسی که نقش اصلی را در سرپرستی کل گروه بعهده دارد تمام تلاش خود را جهت اجرای هرچه بهتر سفر بکار خواهد بست. او برای این کار علاوه بر گذراندن دوره های تخصصی، دارای تجربه سفرهای بسیار بوده و شما تمامی مطالبات در چهارچوب قرارداد سفر و خدماتی که در سفرنامه دارید را می توانید از طریق وی پیگیری نمایید.
2. مسئول تدارکات :
نقش او مدیریت تمامی موارد و مسائل مربوط به تدارکات و پشتیبانی این سفر. است که با چیدمانی زمانبندی شده میتواند در بهترین زمان ممکن با ارائه تدارکاتی قابل توجه خستگی را از تنتان زدوده و همه چیز را برای ادامه سفری مطلوب مهیا نماید. بدون شک او نقش بسیار مهمی را در ایجاد فضایی دلنشین همراه با تجهیزاتی مناسب سفر را ایفا می نماید

آفتاب کلوت

تلفن

2166488374-5 (98)+

آدرس

تهران – خیابان ولیعصر، بالاتر از انقلاب، مقابل بزرگمهر، ساختمان شماره 1491 (افشار)، واحد یک جنوبی

نمابر

2166976011(98)+
info [at] kalout .com

تلفن های تماس با کلوت در ایام تعطیل

09902600634
09123474220
09196465952
09902600636

ازمیغان طبس
کال جنی

دیدگاه ها

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

دیدگاه شما

امتیاز