کاشان, کویر مرنجاب
مقصد
2 روز
مدت
آذر
تاریخ
4/10
توانایی
تهران, رشت
مبدا

تور سافاری کویر

استان اصفهان 

معنای لغوی کلمه سافاري (Safari) سياحت کردن و سياحت اکتشافي در آفريقا است و در اصطلاح گردشگری به برنامه تور گردشي اطلاق مي شود که شرکت کنندگان در این تور توسط انواع خودروها و يا چهار پايان و با طي مسيري مشخص از مکانهاي ديدني و جذاب بازديد می کنند و از آن لذت مي برند.

از معروفترين انواع تور سافاري ، تور صحرا می باشد که موقعيت و مسير حرکت آن نقاط بياباني و صحرائي است . انواع وسيله نقليه مورد استفاده در اين تورها خودروهاي دو ديفرانسيل و چهار محور نظير لندرور ، تويوتا لندکروز و… حتي شتر می باشند. شرايط اقليمي مورد نياز يک تور صحرا طبيعت گرم و خشک بياباني و نيمه بياباني است.

با توریست تهران خاص سفر كنيد…..

اطلاعات تکمیلی

نوع اقامت گاهاقامتگاه بومی

خدمات

 خودروی توریستی اتوبوس دربست در اختیار ، سافاری در مدت دو روز سفر ، اقامت در کاروانسرای مرنجاب ، تمامی گشتها ، دو وعده صبحانه ، دو وعده ناهار ، یک وعده شام ، بیمه و مجوز به همراه لیدر مسلط به منطقه.

برنامه سفر

ما در این سفر تا کاشان با اتوبوس دربست در اختیار میریم و بعد از صرف صبحانه سوار بر ماشینهای شاسی بلند به صورت سافاری از روی بند ریگ تا کاروانسرای مرنجاب رو طی میکنیم این بخش مهیجترین بقش سفر ماست البته ناهار رو هم در دل کویر خواهیم بود ، چند ساعتی رو در کاروانسرای شاه عباسی مرنجاب استراحت میکنیم و بعد از ظهر به سمت دریاچه نمک میریم و تا جزیره سرگردان به مسیرمون ادامه میدیم و سپس بر میگردیم به محل اقامت و باز تا زمان شام رو به استراحت اختصاص میدیم ، برای صرف شام باز با ماشینهای سافاری چند کیلومتری رو از کاروانسرا فاصله میگیریم تا شب کویر رو بدون هیچگونه آلودگی صوتی و نوری تجربه کنیم و البته یه مراسم آتشونی هم خواهیم داشت ، صبح روز دوم سوار ماشینها میشیم و از روی تپه ماسه به سمت کاشان بر میگردیم و ناهار رو در رستوران خواهیم بود و سپس به سمت تهران حرکت میکنیم ، زمان رسیدن به تهران حدود ساعت 9 الی ده شب خواهد بود.

سافاری safari
سافاری safari

دیدگاه ها

هنوز دیدگاهی ثبت نشده

دیدگاه شما

امتیاز